برگزاری همایش تجلیل از قضات دادگستری شهرستان شهریار

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. برگزاری همایش تجلیل از قضات دادگستری شهرستان شهریار

برگزاری همایش تجلیل از قضات دادگستری شهرستان شهریار

طی آیینی با حضور شفیع زاده فرماندار، حجت السلام حسینی امام جمعه، عسگری پور دادستان و رئیس دادگستری شهرستان شهریار ، شهردار و ریاست شورای اسلامی صباشهر و‌دیگر مسئولین ادارات ‌‌نهادها ، همایش تجلیل از قضات مجموعه قضایی شهرستان شهریار برگزار گردید.

🔶در این همایش امام جمعه شهرستان شهریار ضمن تقدیر از خدمات شایسته قضات با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار علیهم السلام، رعایت عدالت و انصاف در قضاوت درست و صحیح حقوق مردم را ، مهمترین وظیفه قضات دانست.
🔶در ادامه فرماندار شهرستان شهریار نیز سخت ترین و حساس ترین وظایف یک جامعه را حضور در منصب قضاوت دانست و تلاش در راستای تصمیم درست و قانونمند برای مردم را از ویژگی های انسان های نخبه و باهوش عنوان نمود و از تلاش‌های دادستان، رئیس دادگستری، قضات و کارکنان دادگستری قدردانی نمود.

♦️مهندس ملکی شهردار صباشهر نیز در حاشیه این مراسم گفت: این همایش کار بسیار زیبا و شایسته ای بود که توسط مجموعه مدیریت شهرستان شهریار انجام گرفت و به نوعی خداقوت گویی به دست اندرکاران دستگاه قضایی شهرستان به ویژه قضات مجموعه دادگستری شهرستان شهریار بود و به سهم خود وظیفه می دانم از همه تلاشهای این عزیزان تقدیر نمایم.

گفتنی است در پایان شهردار و ریاست شورای اسلامی صباشهر با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاشهای ریاست دادگستری و قضات قدردانی به عمل آوردند.
روابط‌عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر

فهرست