پیام تقدیر و تشکر رئیس شورای اسلامی و شهردار صباشهر از حضور پرشور مردم در راهپیمائی بزرگ روز جهانی قدس

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تقدیر و تشکر رئیس شورای اسلامی و شهردار صباشهر از حضور پرشور مردم در راهپیمائی بزرگ روز جهانی قدس
[ Photo ] 🇮🇷#صباشهر
پیام تقدیر و تشکر رئیس شورای اسلامی و شهردار صباشهر از حضور پرشور مردم در راهپیمائی بزرگ روز جهانی قدس

متن پیام بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
♦️مردم فهیم صباشهر
باسلام و تحیت و قبولی طاعات و عبادات در ماه پر فیض و برکت رمضان
بار دیگر حضور چشمگیر و سرشار از آگاهی و شور و شعور شما مردم عزیز و مقاوم و همیشه در صحنه در راهپیمائی عظیم روز قدس برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی همگام با ملت شریف ایران رقم زدید .
♦️حمد و سپاس خداوند متعال را که توفیق شرکت در راهپیمائی روز قدس را شامل حال امت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم صباشهر گردانید و به فضل الهی ، با وحدت و بصیرت، بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان لرزه بر اندام استکبار و صهیونیسم انداخته و فریاد و مظلومیت و عدالت خواهی مردم فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان رساندید‌.
♦️بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ودر راستای پیروی از منویات مقام معظم عظمای ولایت شکل گرفت برگ زرین دیگری را در تاریخ حماسه و افتخار این خطه از میهن عزیزمان ثبت کرد.
♦️بر همین اساس اینجانبان این حضور را ارج گذاشته و از همه دست اندرکاران این مراسم و از همه آحاد مردم علی الخصوص روحانیت معزز ، خانواده های معظم شهدا ، جوانان ، بسیجیان ، اصحاب رسانه و نیروهای انتظامی و سایر اقشار تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان اقتدار، عزت و پایندگی روز افزون اسلام و مسلمانان و نابودی اشغالگران قدس را مسئلت می نمائیم .

فهرست