پیام تبریک مهندس ملکی به مناسبت اعیاد شعبانیه

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک مهندس ملکی به مناسبت اعیاد شعبانیه

بسمه تعالی
ماه شعبان ماهی سراسر فضیلت و به روایتی ماه رسول‌الله(ص) است. ماهی که با فرخنده میلاد امام حسین(ع)، ابوالفضل‌العباس(ع)، امام سجاد(ع) آغاز می‌شود، با زادروز مبارک مهدی فاطمه(عج) به نیمه می‌رسد و در نهایت به ماه پرفیض و مبارک رمضان ختم می‌شود.
روز پاسدار و روز جانباز نیز به نیکی مقارن با این مناسبتهای عزیز شده تا فرصتی برای یادآوری پیوندهای عمیق دینی و آرمانهای جمهوری اسلامی باشد.
اینجانب پیشاپیش فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، فرخنده میلاد با سعادت اختران تابناک امامت و ولایت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار، مظهر وفا قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز که بدون تردید اگر امروز هموطنان عزیز بدون هراس از تهدیدات دشمنان به زندگی روزمره خود ادامه می دهند نتیجه رشادت ها و رادمردی های شهداو جانبازان دلاوری است که با نثار تن وجان خود امنیت و مصونیت رابرای کشورخود به ارمغان آورده اند،همچنین ولادت مهدی موعود امام زمان(عج) را به محضر مردم شریف صباشهر به ویژه پاسداران قهرمان و جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام با بهره گیری از رهنمودهای بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
علی ملکی
شهردار صباشهر

فهرست