پیام تبریک شهردار صباشهر به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. روبداد مهم و مناسبت ها
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار صباشهر به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت

پیام تبریک شهردار صباشهر به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی صباشهر:

اول ذیقعده، سالروز میلاد با برکت حضرت کریمه اهل بیت، فاطمه معصومه(س) است؛ بانویی که حریم منوّرش، مأمن و پناه همه شیعیان و دلباختگان خاندان نبودت است.

همچنین، یازدهم ذیقعده مصادف است با سالروز ولادت با سعادت خورشید هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)؛ امامی که عالم آل محمد(ص) است و ولی نعمت ایرانیانی که دل در گروِ مهر و محبت او دارند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی صباشهر:

نادر روحی شهردار صباشهر،با اشاره به این موضوع که،در تقویم کشورمان ایران، فاصله میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) را “دهه کرامت” نام نهاده است؛ و چه نیکو نامگذاری شده است؛ چرا که این ده روز فرصتی است برای آشنایی بیشتر با شخصیت و روش و منش اهل بیت عصمت و طهارت که بدون تردید برترین الگوهای ما در جنبه های مختلف فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی هستند.

وی ضمن اشاره به این طلب که،دهه کرامت یادآور عشق خالصانه یک خواهر نسبت به مقام بی‌نظیر برادری است که برای نشر معارف اسلام، دوری از وطن و خانواده را تحمل کرد تا به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کند و هدایت درست مردمی که خالصانه در پی دریافت حقایق ناب اسلام بودند را به عهده بگیرد.

ایشان، ضمن گرامیداشت دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) (روز دختر) و میلاد حضرت امام رضا(ع) را به محضر حضرت امام زمان(عج) مقام معظم رهبری(مدّظله‌العالی) و همه صباشهری های عزیز تبریک عرض نموده و سلامت و بهروزی برای کلیه هموطنان، خصوصاً همشهریان گرامی را از درگاه خداوند متعال خواستارند.

فهرست