پیام تبریک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری به مناسبت فرارسیدن “دهه مبارک فجر”

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری به مناسبت فرارسیدن “دهه مبارک فجر”

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری به مناسبت فرارسیدن “دهه مبارک فجر”

جعفری»رئیس شورای اسلامی شهر و حیدری سرپرست شهرداری صباشهر در پیامی فرا رسیدن دهه فجر را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شهیدپرور صباشهر تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر

                                                                                          بسمه تعالی

وَالْفَجْرِ… وَلَیَالٍ عَشْرٍ…
انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

فرا رسیدن ایام الله دهه فجر؛ خاستگاه ارزشهای اسلامی و طلوع آفتاب معنویت، در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود. انقلابی که برهه ای از تاریخ این مرز و بوم کهن بوده و برگ زرینی را در تاریخ دنیا گشود تا صدای عدالت خواهی ، استقلال طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌انداز کند.

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربار تر و تنومند تر می‌شود، تثبیت کند.

اینجانبان با افتخار فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شهیدپرور صباشهر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک حفظ نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در سایه پیشرفت و آبادانی استان و کشور ، خودباوری و وحدت ملی در توسعه اقتصاد مقاومتی حاصل خواهد شد ،لذا در فرا رسیدن سالروز دهه فجر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ، هم پیمان می شویم که با اتکا بر توانمندی های خود و با حفظ ارزش ها در راه سربلندی ایران عزیز و بالندگی کشور با گام های استوار قدم برداشته و از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

فهرست