منتخبین مردم، قدردان فرصت خدمت به مردم باشند(امام جمعه صباشهر)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. منتخبین مردم، قدردان فرصت خدمت به مردم باشند(امام جمعه صباشهر)
 

‍ ‍امام جمعه صباشهر:

منتخبین مردم، قدردان فرصت خدمت به مردم باشند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی صباشهر:

حضرت حجه ‌الاسلام والمسلمین زرینه امام جمعه صباشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن اشاره به حماسه حضور در انتخابات، اظهار کرد: منتخبین مردم، قدردان فرصت خدمت به مردم باشند و انگیزه‌های خدایی با مولفه‌های امید و کار جهادی را در نظر بگیرند.

وی ضمن اشاره به کاهش مشارکت مردم در انتخابات اخیر، گفت: از جمله عوامل موثر در کاهش مشارکت مردم؛ موضوع بیماری کرونا، مدیریت ضعیف دولت دوازدهم، فاصله گرفتن مدیران از مردم، جنگ روانی و رسانه‌ای دشمنان، سیاه‌نمایی نامزدها در ایام انتخابات، نقص در برنامه‌ریزی و مدیریت نادرست در فرایند انتخابات به‌ویژه در ساعات ابتدایی بود.امام جمعه صباشهر با بیان اینکه مردم به جد از مسئولان گله‌مند هستند، تصریح کرد: منتخبین مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی صباشهر نباید زمان را از دست بدهند، بلکه باید از روز اول مراقب باشند که راه گذشته را نروند، مشکلات عدیده عمرانی، تاریکی معابر، نبود آب شرب، جابجایی سریع شهرداران در طی چهار سال و غیره را حل کنند و پاسخگوی شهروندان باشند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین زرینه با اشاره به شخصیت انقلابی و جهادی رئیس جمهور منتخب، خاطرنشان کرد: مردم به تحول رای داده‌اند، باید آرامش و فرهنگ رفاقت و انسجام ملی در جامعه ترویج پیدا کند. ان‌شاءالله دولت آینده بدون توجه به حاشیه‌ها، دولتی کارآمد و جهادی با افراد مومن و انقلابی خواهد بود و همه ظرفیت‌های کشور را دخیل خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مذاکرات برجام راه به جایی نخواهد برد، بیان داشت:  آمریکا و هم‌پیمانانش در برجام، باید به تعهدات قبلی خود عمل کنند و فرصت‌سوزی نکنند، چرا که ایران اسلامی هم دیگر اجازه به آنها نمی‌دهد که درخواست‌های جدید و نابجا ارائه کنند.

 

امام جمعه صباشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حادثه هفتم تیر ماه و تبریک هفته قوه قضائیه به کارکنان و قضات دستگاه قضائی کشور، گفت: هنوز با رسیدن به عدالت واقعی، فاصله زیادی داریم و نقش قوه قضائیه در رساندن مردم به حقوق اصلی خود و برقراری عدالت در جامعه، نقشی بسیار با اهمیت است.

امام جمعه صباشهر در پایان با اشاره به فرا رسیدن پنجم تیر ماه؛ روز مبارزه با مواد مخدر، گفت: با اینکه دولت هر سال موظف است بودجه‌ای جهت مبارزه با این بلای خانمان سوز صرف کند، اما نقش خانواده‌ها مهمترین نقش است که باید از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند، غفلت خانواده‌ها موجب گرفتار شدن فرزندان در دام افراد سودجو و فرصت‌طلب خواهد شد و آنها هم رحم نخواهند کرد

فهرست