مراسم کلنگ زنی ساخت کلانتری صباشهر در شهرک ویره

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. مراسم کلنگ زنی ساخت کلانتری صباشهر در شهرک ویره

مراسم کلنگ زنی ساخت کلانتری صباشهر در شهرک ویره ، با حضور امام جمعه صباشهر ، فرماندار ، فرمانده انتظامی شهرستان ،اعضای شورای شهر ،شهردار و جمعی از شهروندان صباشهر برگزار گردید.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا زرینه امام‌جمعه محترم صباشهر در این مراسم در سخنانی به اهمیت امنیت، آسایش و رفاه در جامعه اسلامی پرداختند.

حمید حسنی،رئیس شورای اسلامی صباشهر در سخنانی ضمن خیرمقدم و تبریک هفته دولت اظهارداشتند : باتوجه به اظهار ناامنی از سوی مردم انتظار داریم اداره پلیس مبارزه با مواد مخدر در کنارهمین کلانتری ایجاد شود. وی گفت؛ خواستاریم تا کانکس های هم در دیگر مناطق شهر مستقر شود تا بهترین شرایط امنیتی و رفاهی را در شهر داشته باشیم.

دکتر شفیع زاده فرماندار ویژه شهرستان شهریار نیزدر مراسم کلنگ زنی کلانتری ویره بیان داشتند:
مجموعه استانداری و فراجا استان در زمینه ارتقای امنیت شهرستان شهریار اهتمام ویژه داشته و در تلاش هست با همراهی شهرداران واعضای شوراهای شهر و مجموعه فرمانداری بتوان سطح امنیت را گسترش دهیم.
ایشان در ادامه احداث کلانتری ویره از نیازهای شهر بوده که با پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فراجا، شورای شهر ،شهردار و ما این مهم عملیاتی شد و امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم که امید است مردم از توفیقات آن بهره مند گردند.
وی ادامه داد؛ پیمانکار پروژه قول داده که در مدت زمان تقریبی ۳ماه ساختمان این کلانتری احداث شود تا بتوان هر چه زودتر شهروندان گرامی از ان استفاده نمایند.

در حاشیه این مراسم مهندس ملکی شهردارصباشهر در گفتگویی بیان داشتند :

مراسم کلنگ زنی کلانتری شهرک ویره رادر دستور کارداریم که با هدف ارتقای امنیت شهرمان اجرا می گردد و زمینی به مساحت ۱۳۱۵ متر مربع را در اختیار نیروی انتظامی قرار دادیم تا کلانتری ویره احداث شود که مقررشده نیروی انتظامی مبلغ ۶ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص دهد تا بتوانیم درطول حدودا ۳ ماه آتی ساختمان کلانتری را تکمیل و راه اندازی شود .
مهندس ملکی خاطر نشان کرد این دومین کلانتری صباشهر خواهد بود که با همین تعداد، مشکلات حوزه امنیت شهرمان رفع خواهد شد و مردم از امنیت واقعی بهره مند می گردند و جا دارد از بابت همکاری اعضای شورای صباشهر به جهت مساعدت های مناسب برای تصویب چنین طرح مفیدی تشکر نمایم.

فهرست