🔶براساس این گزارش درتجمع امشب شهروندان صباشهری در محله شهرک بهاران بامشتهای گره کرده فریاد “الله اکبر،خامنه ای رهبر”سر دادند و تاکید کردند که درکنار مبارزات نیروهای مسلح و سربازان دیپلماسی همچنان بعنوان رکن اصلی مبارزات با دشمن در کف خیابان حضور دارند و اجازه تعرض به وطن را نخواهند داد.
🔶 پایبندی به نظام انقلاب اسلامی و خونخواهی از رهبر شهید امت و تحکیم بیعت با رهبر عالیقدر انقلاب حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله تعالی) تاکید مداوم مردم فهیم صباشهر است.
🇮🇷فرمایشش ادعا و بیراه نبود
چون در پی کسب شهرت و جاه نبود
🇮🇷آن رهبر ما که خود پناه همه بود
دیدند همه که در پناهگاه نبود
🔻بنابر اعلام ستاد مردمی تجمات شبانه، تجمع شب چهل و نهم راس ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود.
🔸سال اقتصاد مقاومتی درسایه وحدت ملی و انسجام ملی گرامی باد.
🌹🇮🇷🌹🇮🇷🌹🇮🇷🌹🇮🇷🌹🇮🇷🌹
🌐روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر




