شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار ویژه شهر صباشهر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار ویژه شهر صباشهر

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار ویژه شهر صباشهر

♦️مهندس ملکی انشالله با همکاری همه دستگاه‌ها شاهد معتادین متجاهر در شهرها نباشیم.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار ویژه‌ صباشهر با حضور مسئولین کلیه ادارات، نهادها، سازمان های مرتبط به ریاست دکتر شفیع زاده فرماندار محترم شهرستان شهریار در سالن جلسات شهرداری صباشهر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت قرآن کریم مهندس ملکی شهردار صباشهر گزارشی کامل از فعالیت‌های انجام شده شهرداری در این خصوص از جمله تجهیز گرمخانه، برگزاری کلاس های مشاوره، برگذاری نمایشگاه، برخورد و ساماندهی فروشندگان ضایعات، همکاری در اعزام وسایط نقلیه و نیرو جهت جمع آوری معتادین متجاهر با کلانتریهای صباشهر و شاهد شهر و ارائه مشکلات پیش رو در همین راستا از جمله فروشندگان مواد مخدر و حضور معتادین متجاهر از شهرهای اطراف و غیره بیان نمودند.
در ادامه کلیه مسئولین حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته را شرح و در پایان دکتر شفیع زاده بر لزوم ساماندهی این افراد با گسترش گرمخانه ها ایجاد ظرفیت بیشتر کمپ های مجاز آموزش و یادگیری حرفه بعد از ترک و بازگشت به جامعه و خانواده را تاکید نمودند.
در حاشیه این جلسه مهندس مالکی ضمن تقدیر از فرماندار محترم بیان داشتند:
انشالله با همکاری همه دستگاه ها شاهد حضور معتادین متجاهر در شهرها که چهره شهر را نازیبا می‌کند نباشیم و از افزایش ظرفیت سالن های ورزشی جهت استفاده مردم به خصوص جوانان در صباشهر خبر دادند.

فهرست