دیدار مجموعه مدیریت شهری صباشهر با دکتر حق وردی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. دیدار مجموعه مدیریت شهری صباشهر با دکتر حق وردی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

♦️دیدار مجموعه مدیریت شهری صباشهر با دکتر حق وردی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر

✍️در گرامیداشت روز مجلس مهندس ملکی شهردار به همراه آقای حسنی رئیس و اعضای شورای اسلامی و معاونین شهرداری با دکتر حسین حق وردی نماینده محترم مردم شهرستان شهریار در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمودند.

در ابتدای این دیدار آقای حسنی رئیس شورای اسلامی با گرامیداشت روز مجلس از حمایت های دکتر حق وردی در راستای ارائه خدمات به شهروندان صباشهر تقدیر و اعلام داشتن ان شاالله تا پایان سال بیش از ۱۰ پروژه شاخص عمرانی، خدماتی و فرهنگی تقدیم مردم خواهد شد.

🔷در ادامه مهندس ملکی در اظهارات خود مجلس را بازوی پرتوان نظام و قوانین آن را امیدبخش جامعه خواندند.

🔷ایشان ضمن تقدیر از مساعدت ها و همکاری های جناب دکتر حق وردی گزارشی از پروژه های عمرانی در حال اجرا شهر از جمله نهضت آسفالت، ساخت کلانتری مستقل ویره، رودخانه شادچای، اصلاح معابر شهری و ورودی از اتوبان ساوه را ارائه نمودند.

در پایان نماینده مجلس دکتر حق وردی در سخنانی
با گرامیداشت روز مجلس یاد و خاطره مرحوم مدرس را گرامی و بیان داشتند:
هر جا که تفاهم باشد قطار پیشرفت شهر سرعت بیشتری خواهد داشت ایشان حضور مسئولین بین مردم به ویژه در مساجد را تاکید و خواستار ارائه گزارش کار به مردم شدند.
دکتر حق وردی دو لکه صنعتی غیردولتی در شهر صباشهر که با پیگیری های مجدانه مجلس و همکاری اداره صمت می باشد را از نقاط قوت شهر و موجب رونق اقتصادی ، توسعه صنعتی و اشتغالزایی جوانان برشمردند
ایشان اختصاص یک باب مدرسه مجهز در صباشهر ویژه اتباع بیگانه را حاصل پیگیری های لازم برشمردند و خواستار ساماندهی فروشندگان ضایعات در شهر شدند . در پایان با تقدیر از عملکرد مناسب مهندس ملکی و مجموعه شورای اسلامی ، همکاری خوب و تعامل سازنده را کلید موفقیت در ارائه خدمت صادقانه برشمردند.

فهرست