دومین جلسه فرهنگی شورای اسلامی شهر صباشهر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. دومین جلسه فرهنگی شورای اسلامی شهر صباشهر

 

دومین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر صباشهر با ریاست حسنی و با حضور قرنی معاونت فرهنگی‌اجتماعی شهرداری صباشهر و سایر اعضای کمیسیون و مسئولین فرهنگسرا های سطح شهر برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه قرنی معاونت فرهنگی،‌اجتماعی شهرداری در سخنان مبسوطی ضمن تقدیر و تشکر از ریاست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و سایر اعضای برگزاری این کمیسیون‌ها را به‌طور منظم و منسجم اولین رویداد در طول دوره‌های شورای شهر برشمردند و از توجه ویژه شورای اسلامی به مقوله فرهنگی در راستای ارتقاء مسائل فرهنگی تقدیر و تشکر نمودند.

ایشان در ادامه گزارشی جامع در خصوص فعالیت‌های مرتبط با حوزه خود عملکرد مجموعه و تعامل با گروه‌های مردم‌نهاد و مؤسسه‌ های فرهنگی ارائه و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.
در این جلسه مسئولین فرهنگسراهای (صبا ، ایثار و بصیرت )شهر صباشهر نیز به ارائه گزارش لازم از نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی پرداخته و مشکلات و خواسته‌ها و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

درپایان جلسه آقای حمید حسنی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر از زحمات صورت‌گرفته در حوزه فرهنگی‌ اجتماعی بیان داشتند متأسفانه در سال‌های گذشته علی‌رغم تخصیص بودجه و اعتبار لازم در این حوزه، اما متاسفانه در مسیر خود صرف نشده‌است.

ایشان به پیگیری در جدیت تخصیص اعتبار لازم جهت انجام امور فرهنگی شهر اشاره و از لزوم برنامه‌ریزی دقیق جهت استفاده از ظرفیت گروه‌های مردم ‌نهاد شهری و تشکیل کمیته‌های بانوان،ورزش و جوانان در حوزه‌های فرهنگی‌اجتماعی ورزشی تاکید نمودند.

فهرست