شهردار صباشهر بصورت سرزده از یک مجتمع تولیدی و صنعتی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر؛ حسین واژیر شهردار صباشهر در راستای رفع موانع تولید باحضور سرزده در مجتمع تولیدی و صنعتی “فروزش” ضمن آشنایی با نحوه تولید لامپهای کم مصرف و برخی اقلام الکترونیکی و محصولات تولیدی آن ، با مدیران این شرکت نیز در خصوص مشکلات پیش رو در امر تولید گفتگو داشت.
در این بازدید مدیریت این شرکت تولیدی و صنعتی وجود برخی موانع پیش رو را با شهردار صباشهر در میان گذاشت.
شهردار صباشهر درپایان از تولیدکنندگان بعنوان افسران جنگ اقتصادی نامبرد و از تلاشهای آنها با وجود مشکلات فراوان قدردانی کرد.
خاطر نشان می شود این واحد تولیدی و صنعتی در مجتمع شهرک صنعتی جوانزاد شهر صباشهر قرار دارد.








