♦️در مراسمی باشکوه و با حضور مدیران شهری، از فداکاریهای آتشنشانان شاغل در ایستگاههای آتشنشانی صباشهر همراه با خانوادههای آنان، با اهدای لوح سپاس و تندیس یادبود قدردانی شد.
♦️به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر، به مناست ۷ مهر روز آتش نشانی و خدمات ایمنی، مراسم باشکوهی به منظور تجلیل از زحمات و فداکاریهای مأموران آتشنشانی این شهر برگزار شد.
♦️این مراسم با حضور آتشنشانان و خانوادههای محترم آنان، حجتالاسلام بجانی امام جمعه، حسین واژیر شهردار، وحید جعفری طاوسلو رئیس شورای شهر و اعضای شورای اسلامی شهر، داوود نعیمی، حمید حسنی، هادی رمضانخانی، حامد خزایی ، فهیمه صالحی،
صادقزاده معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و ایوب بیات رئیس اداره آتشنشانی شهرداری صباشهر برگزار شد.
♦️درپایان این مراسم، از خدمات و ایثارگریهای آتشنشانان فداکار صباشهر با اهدای لوح سپاس و تندیس یادبود، تقدیر به عمل آمد.
🌐روابط عمومی شورای اسلامی وشهرداری صباشهر



















