دیدار شهردار و شورای اسلامی صباشهر با فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت هفته دولت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. دیدار شهردار و شورای اسلامی صباشهر با فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت هفته دولت

دیدار مهندس علی ملکی شهردارصباشهر،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرصباشهر با فرماندار ویژه شهرستان شهریار به مناسبت هفته دولت

شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرصباشهر با حضور در دفتر فرماندار ویژه شهرستان شهریار ضمن عرض خسته نباشید و تبریک هفته دولت به فرماندار شهرستان شهریار و معاونین وی برای تمامی دولتمردان جمهوری اسلامی وشهرستان شهریار آرزوی سربلندی و توفیقات روز افزون داشتند.
در این دیدار دکترشفیع زاده فرماندار ویژه شهرستان شهریار ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته دولت به دولتمردان جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: دولت سیزدهم همانند دولت مکتبی شهیدان رجایی و باهنر است که در تاریخ انقلاب ماندگار شد ه است و ان شاالله با کار های انقلابی و مردمی دولت سیزدهم هم دولت ماندگار باشد.
وی در ادامه افزود:با وجود جوانان انقلابی و مستعد در کشور و شهر بایستی امروز از افکار و نظرات این جوانان در انجام امورات استفاده کرد .
فرماندار ویژه شهرستان شهریار در پایان اظهار داشت:شاید امروز کمبودهای جامعه شاید باعث آن ترک فعل ما مسئولین باشد اما باید بیشتر مراقب باشیم.
تقاضای دولت محترم و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان رعایت قانون است تا بتوانیم بدون هرگونه مشکلی در انجام امورات کشوری ارائه خدمت کنیم تا خداوند وهم مردم از ما رضایت داشته باشند.
در ادامه مهندس علی ملکی شهردارصباشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندار ویژه شهرستان شهریار که با پیگیریهای مجدانه خیر و برکت برای شهر صباشهر به همراه داشته است گفت: خوشبختانه با حمایت های مقام عالی دولت در شهرستان شهریار توانستیم با فروشندگان ضایعات که در شهرصباشهرمعضلاتی را ایجاد کرده بودند بصورت قاطعانه برخورد کنیم .
همچنین ساخت کلانتری شهرک ویره که از یکی خواسته های به حق و دیرینه شهروندان فهیم شهر صباشهربود را در دستور کار قراردادیم که خوشبختانه همزمان با هفته دولت با حضور مسئولین شهرستانی و شهری کلنگ آن به زمین زده شد تا ان شاالله با به اتمام رساندن این پروژه شاهد افزایش امنیت و آرامش در این منطقه باشیم.
شهردارصباشهردر پایان ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه مسئولین استان و شهرستان در اجرای طرح ها و پروژه های پیشنهادی در راستای نیاز شهر و شهروندان بیان داشتند:
از تمامی زحمتکشان و مسئولین خواهشمندم مانند همیشه پشتیبان خادمین مردم در شورای اسلامی و شهرداری صباشهر باشند تا بتوانیم در ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان گام های موثرتری برداریم.
همچنین حمید حسنی رئیس شورای اسلامی شهرصباشهرضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و تقدیر و تشکر از حمایت های دولت سیزدهم و فرمانداری شهرستان شهریارکه نگاه ویژه ای به شهر صباشهر داشته اند گزارشی از پیشرفت اقدامات عمرانی و فرهنگی ارائه و به پتانسیل های قوی شهر درزمینه های ورزشی ، فرهنگی ، اجتماعی اشاره و خواستار حمایت بیشتر برای خدمت بهتر به شهر و شهروندان شد.

فهرست