💠صباشهر میزبان مسابقات قهرمانی و انتخابی هیات ووشو استان تهران

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 💠صباشهر میزبان مسابقات قهرمانی و انتخابی هیات ووشو استان تهران

 

💠صباشهر میزبان مسابقات قهرمانی و انتخابی هیات ووشو استان تهران

♦️پس از احداث و توسعه مجموعه های ورزشی از سوی مجموعه مدیریت شهری صباشهر، مسابقات قهرمانی و انتخابی ووشو استان تهران در سالن ورزشی چند منظوره شهدای خدمت صباشهر برگزار شد.
✍️به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی وشهرداری صباشهر
در یک رویداد ورزشی پرهیجان، طی دو روز مسابقات قهرمانی و انتخابی هیات ووشو استان تهران در دو بخش آقایان و بانوان در صباشهر به میزبانی شهر صباشهر برگزار گردید ‌.
♦️مسابقات قهرمانی و انتخابی هیات ووشو استان تهران طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه سال جاری در سالن ورزشی شهدای خدمت بزرگ‌ترین سالن ورزشی شهرستان شهریار و غرب استان تهران در شهر صباشهر برگزار شد.

♦️این مسابقات با هدف ارتقای سطح کیفی ووشو در استان تهران، انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات کشوری و ایجاد انگیزه میان ورزشکاران این رشته توسط هیات ووشو استان تهران برنامه ریزی و با همکاری مسئولین شهری صباشهر برگزار شد.
♦️در پایان این مسابقات، ورزشکاران برتر در هر وزن و سبک معرفی و با اهدای جوایز از آنان تقدیر گردید .
♦️ این مراسم به همت و همکاری حوزه دو حبیب ابن مظاهر ، شهرداری و شورای اسلامی صباشهر و هیئت ووشو استان تهران برگزار گردید .
💥صباشهر آماده میزبانی مسابقات کشوری و ملی است

♦️فهیمه صالحی رئیس شورای صباشهر در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت :
مجموعه شورا و شهرداری صباشهر پیگیری و اجرای پروژه های ورزشی را به منظور افزایش سرانه ورزشی و ارتقای سلامت و نشاط خانواده ها را از اولویت های برنامه های خود می داند. به همین منظور با افتتاح بزرگ ترین سالن ورزشی در سطح شهرستان شهریار و غرب استان تهران و دیگر پروژه های ورزشی امیدوار هستیم تا فرزندان این شهر با استفاده از این امکانات بیش از پیش به موفقیت و رده های بالاتر در رشته های مختلف دست یابند.
♦️رئیس شورای اسلامی صباشهر در ادامه افزود :
با ایجاد وضعیت مطلوب فعلی و افتتاح تمامی سالن ها و مراکز ورزشی آمادگی خود را جهت میزبانی از مسابقات کشوری و ملی در رشته های مختلف ورزش سالنی اعلام می نماییم .

#صباشهر_در_مسیر_پیشرفت
#روابط_عمومی_شورای_اسلامی_و_شهرداری_صباشهر

فهرست