کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به ریاست آقای حمید حسنی و با حضور اعضای کمیسیون ، شهردار و مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری‌ صباشهر و مدعوینی از تیم‌های فوتبال برتر استان تهران در سالن جلسات شورای اسلامی برگزار گردید .

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به ریاست آقای حمید حسنی و با حضور اعضای کمیسیون ، شهردار و مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری‌ صباشهر و مدعوینی از تیم‌های فوتبال برتر استان تهران در سالن جلسات شورای اسلامی برگزار گردید .

 

♦️کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی صباشهر
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر

✍️ کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به ریاست آقای حمید حسنی و با حضور اعضای کمیسیون ، شهردار و مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری‌ صباشهر و مدعوینی از تیم‌های فوتبال برتر استان تهران در سالن جلسات شورای اسلامی برگزار گردید .
در این جلسه پس از بررسی لوایح فرهنگی ، ورزشی و اعلام نظر حاضران
♦️جناب آقای حسنی در بیاناتی با تقدیر از حضور آگاهانه و با بصیرت شهروندان به ویژه دانش آموز از نسل فهمیده و آرمانی در مراسم یوم الله ۱۳ آبان اعلام نمودند
کارگروه استعدادیابی نوجوانان و جوانان شهر در رشته‌های ورزشی فوتبال ، والیبال و کشتی تشکیل که ان شالله با حضور مربیان ارزنده استانی خدمات قابل قبولی به شهروندان ارائه خواهد شد ایشان از برگزاری مراسم تقدیر و معرفی ورزشکاران و مدال آوران برتر شهری در آینده نزدیک خبر دادند .

#صباشهر
#شورای_شهر
#سجاد_برنجی_شهردار_صباشهر
#شهردار_صباشهر
#شهرداری_صباشهر
#روابط_عمومی_شهرداری_صباشهر

فهرست