پیام مشترک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام مشترک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار

پیام مشترک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار صباشهر به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی
✅ به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری صباشهر؛ ابراهیم سلطانمرادی رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس نادر روحی شهردار صباشهر با صدور پیام مشترکی آغاز سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی به شهروندان صباشهر تبریک گفتند.
🔸متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

🔸پروردگار متعال را شاکریم که بر ما منت نهاد تا در سال گذشته با همراهی، همکاری و تعامل مثبت مجموعه مدیریت شهری با شهروندان صبور، متدین و ایثارگر صباشهر، در جهت خدمت رسانی و رفع برخی مسایل و مشکلات شهر قدم برداریم و امیدواریم که این گام های کوچک که با تمام وجود و عشق و علاقه برداشته ایم موجب رضایتمندی همشهریان عزیز و مورد توجه و عنایت حضرت حق قرار گرفته باشد.
🔸بهار، فصل رویش، زنده شدن و برخاستن دوباره طبیعت است تا با سبزی خود و شکفتن گلها و غنچه ها روی زیبا و فرح بخش زندگی را بر ما بنمایاند و امید به آینده بهتر را در دل و جان ما بنشاند.
🔸بی تردید سالی که گذشت به واسطه همه گیری بیماری کرونا و تحریم های ظالمانه دشمنان این ملت بزرگ، سالی سخت و آزاردهنده بود اما مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری صباشهر همگام با سایر دستگاه ها و نهادها، تمام توان خود را در مقابله با این بیماری و همچنین ایجاد فضای مناسب تر برای خدمت رسانی به شهروندان به کار بست و این اقدامات را تا بهبود وضعیت و شرایط حاکم ادامه خواهد داد.
🔸همچنین همانطور که شهروندان عزیزمان شاهد بودند سال گذشته سال آغاز دوباره و حرکتی نو در مسیر اجرا و بهره برداری از پروژه های گوناگون عمرانی، خدماتی، توسعه فضای سبز وتوسعه راه های مواصلاتی درون شهری بوده است و این مسیر در سال جدید با پیش بینی های انجام شده در بودجه ۱۴۰۰ با سرعت و توان بیشتر ادامه خواهد داشت.
🔸بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی شهروندان عزیز در سال گذشته، عید باستانی نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی را که مقارن با ایام پربرکت شعبانیه شده است را به شهروندان شریف صباشهر تبریک گفته و امیدواریم تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت مقام معظم رهبری(مدظله الشریف) همواره توفیق و سلامت همراهتان باشد.

♨️ ابراهیم سلطانمرادی رئیس شورای اسلامی شهر صباشهر
♨️ نادر روحی شهردار صباشهر

فهرست