پیام ریاست شورای اسلامی صباشهر بمناسبت یوم الله ۹ دی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام ریاست شورای اسلامی صباشهر بمناسبت یوم الله ۹ دی
پیام ریاست شورای اسلامی صباشهر بمناسبت یوم الله 9 دی

پیام ریاست شورای اسلامی صباشهر بمناسبت یوم الله ۹ دی

فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ
انـسـان بـا بـصـیـرت کـسى است که بشنود و خوب بیندیشد و بنگرد و ببیند و از تجارب دنیا بهره گیرد، سپس در راه روشن حرکت کند. حضرت علی (ع)، نهج البلاغه ، خطبه ۱۵۳

حماسه نهم دی ماه، نماد عزت، استقلال و بصیرت مردان و زنان غیرتمندی است که تا پای جان برای پیام ریاست شورای اسلامی صباشهر بمناسبت یوم الله 9 دیحفظ اصول و ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند. دراین روز مردم با حضور خود به دشمنان فهماندند که اگر برابر دین آن ها صف آرایی کنند، دربرابر تمام دنیای آن ها خواهند ایستاد.

یوم الله ۹ دی ، آغاز ‌فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری بود. ۹ دی صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده برای معرفی شایستگی‌ و مزیت‌های ملت دشمن‌شکن ایران اسلامی برای غلبه بر جبهه دشمن و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش روندگی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.
این حماسه بزرگ نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. این روز بزرگ، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تبدیل به یوم الله دیگریشد که مردم ایران نشان دادنددشمنان خود و انقلاب خود را بیش از پیش می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند و بدین¬سان بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی را با تمام وجودبه جهانیان نشان دادند، به¬حق این روز بزرگ «روز بصیرت و بیداری امت اسلامی» است .
حرف اصلی ملت ایران در روز ۹ دی از زبان جوانان پاکباخته و شجاع این مرز و بوم اعلام شد. حرف این بود که تا جان داریم پای اسلام، انقلاب، امام و رهبری ایستاده‌ایم و شرارت دشمن را به هر شکلی که باشد چه سخت و چه نرم دفع خواهیم کرد.
شورای اسلامی شهر صباشهر در سالگرد ، پاسداشت یوم الله ۹دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش های دین اسلام تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب، مباهات می کنیم.
وبدینوسیله از آحاد مردم ولایتمدارصباشر دعوت می کنیم در مراسم گرامیداشت یوم ا… ۹دی که روز جمعه ساعت ۱۱صبح همزمان با اقامه نمازجمعه صباشهر با سخنرانی فرمانده محترم سپاه ناحیه شهریار برگزار می گردد مثل همیشه پرشور حضور بهم رسانند.

وحید جعفری
رئیس شورای اسلامی شهر صباشهر

فهرست