پیام تسلیت مجموعه مدیریت شهری به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تسلیت مجموعه مدیریت شهری به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

مهندس ملکی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی صباشهر طی پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… الحسین( ع) را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم(عج) و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است و حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان‌های پاکدل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند و فلسفه زندگی همراه با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم و آزادگی و پایمردی در راه حق و تلاش برای اصلاح انحرافات را معنا بخشیدند.
محرم ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی‌ از منکر است، ماهی که باید با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.
عاشورا، مائده بزرگ روح انسان است در تداوم اعصار، تجسم اعلای وجدان بزرگ است در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان است در تجلّیگاه ایمان، تجلّی کعبه است در میقات خون.
احیا امر به معروف و نهی از منکر هدف اصحاب عاشورا و کربلاست که دلدادگان حق و راستی با نظاره بر همین حادثه عظیم در مسیر انتخاب و اوج گرفتن بسوی کمال هیچوقت راه را گم نکرده و در مقابل گرد و غبار فتنه ها گامی پس نخواهند گذاشت.
اینجانبان فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… الحسین(ع) را به همه عاشقان و شیفتگان آن حضرت به خصوص مردم شهید پرور صباشهر تسلیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از خداوند منان مسئلت داریم.

 

فهرست