پیام تبریک به مناسبت روز معلم

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک به مناسبت روز معلم

باسمه تعالی

 

معلم امانت داری است که امانت او غیر از همه امانت‌هاست و انسان امانت اوست.

امام خمینی (ره(

سالروز شهادت استاد فرزانه و معلم اخلاق شهید مرتضی مطهری که به عنوان روز معلم نامگذاری شده است روز تجلیل از باغبانانی است که صبورانه باغ زندگی را طراوت می بخشند .

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت عالم گرانقدر و استاد بزرگوار شهید مرتضی مطهری بهانه ای است تا مقام شامخ علم و عالم گرامی داشته شود، هر روز و هر هفته روز و هفته معلم است و اختصاص یک روز و هفته به نام معلم نمادین است.

ظرافت وزیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم وتربیت ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پر تلاش برای آحاد جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است تعلیم وتربیت هدیه و ارغوانی است از جانب خداوند متعال ، انبیای الهی بزرگ معلمان و مربیان بشریتند و واسطه ای برای هدایت و ارمغانی است از جانب خداوند متعال ، انبیای الهی بزرگ معلمان و مربیان بشریتند و واسطه ای برای هدایت ، پرورش وتعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و در حقیقت آموزگار اصلی بشریت همانا رب تعالی و خدای جهانیان می باشد وبه همین خاطر جایگاهی رفیع و مورد احترام و اکرام همگانند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری بر خود وظیفه می دانیم فرا رسیدن روز معلم را به تمامی فرهیختگان و معلمان که با پرورش فرزندان ما پایه های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم .

 

علی ملکی شهردار صباشهر

حمید حسنی رئیس شورای اسلامی صباشهر

فهرست