پیام به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام آقای حسنی رئیس شورای اسلامی و مهندس علی ملکی شهردار صباشهر به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

✍️سالگرد عروج سلسله جنبان نظام مقدس جمهوری اسلامی خمینی کبیر(ره)، یادآور حماسه های جاودان ملت ایران در عشق به آن رهبر فرزانه است. این روز یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.
قیام پانزدهم خرداد قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سرداده بودند و به عنوان نماد و الگویی برای آزادگان جهان شناخته شدند؛ خون فرزندان ایران در این روز سرآغازی برای سرودن شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شد. پیروزی انقلاب اسلامی که مرهون مجاهدت امام راحل و یاران صدیق آن فقید فرزانه بوده است تا ظهور بقیه‌الله‌العظم (عج) تحت رهبری داهیانه حضرت امام خامنه‌ای (حفطه‌ا… تعالی) به صاحب اصلی این نطام الهی یعنی حضرت مهدی موعود (عج) سپرده خواهد شد.
لذا ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را خدمت مردم ولایتمدار کشور عزیزمان ایران و بویژه شهروندان شریف صباشهر تسلیت عرض می‌نماییم.

حمید حسنی
رئیس شورای اسلامی صباشهر
علی ملکی
شهردار صباشهر

فهرست