دیدار دکتر حق وردی با مدیریت شهری صباشهر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. دیدار دکتر حق وردی با مدیریت شهری صباشهر

🇮🇷#صباشهر
دیدار دکتر حق وردی با مدیریت شهری صباشهر

👈نماینده مجلس: امروز صباشهر آماده جذب و سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی می‌باشد👉

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر

⭕️ دکتر حق وردی نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه مشق و هیئت همراه در محل دفتر شهردار صباشهر حضور و با مهندس سجاد برنجی شهردار، آقای هادی رمضانخانی رئیس و اعضای شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمودند.

⭕️ در ابتدای جلسه رئیس شورا در سخنانی با تقدیر از حمایت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی نماینده محترم به ویژه در بحث انتقال آب الغدیر، ساخت و راه‌اندازی کلانتری ویره ، شهرک‌های صنعتی اطراف و بازگشایی ورودی از اتوبان ساوه و انجام امور فرهنگی مطالبی مطرح نمودند
وی در ادامه ضمن تشکر از راه اندازی بیمارستان امام خمینی (ره) درخواست حمایت بیشتر در خصوص راه‌اندازی درمانگاه شبانه روزی در صباشهر شدند.

⭕️ در این جلسه اعضای شورای اسلامی به بیان مشکلات شهری از جمله عدم تامین آب شرب در شهرک مصطفی خمینی، عدم شروع به کار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در صباشهر و لزوم اختصاص بودجه استانی و شهرستانی جهت ساخت و تکمیل دیواره ساحلی رودخانه شادچای مطالبی بیان نمودند.

⭕️ مهندس سجاد برنجی شهردار صباشهر نیز در سخنانی با تبریک هفته بسیج و تقدیر از حضور دکتر حق وردی نماینده محترم و پیگیری مجدانه ایشان در رفع مشکلات شهری گزارشی از چشم انداز صباشهر در اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله ارتقاء سطح سرانه ورزشی با ساخت دو باب سوله ورزشی و تکمیل پروژه نیمه تمام استخر و همچنین اقدامات لازم در ایجاد روشنایی معابر و رفع مشکلات آن ارائه و خواستار حمایت نماینده محترم مجلس برای ارائه خدمت بهتر به شهروندان شدند.

⭕️ در پایان دیدار دکتر حسین حق وردی در سخنانی بیان داشتند به حمدالله با انسجام امروز شورای اسلامی و انتخاب جناب آقای برنجی به عنوان شهردار صباشهر به یک آرامش نسبی رسیده است و با اطلاعات کافی از توان مدیریتی شهردار صباشهر قطعاً پروژه‌های بسیار مطلوب‌تری در عمران و آبادانی شهر رقم خواهد خورد.

⭕️ ایشان صباشهر را مستعد و آماده جذب و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه‌های کشاورزی ،گلخانه‌ای و صنعتی برشمردند و اعلام داشتند در هر زمان و مکان که لازم باشد تا حصول نتیجه در کنار خادمین مردم صباشهر هستیم.

#صباشهر
#شورای_شهر
#سجاد_برنجی_شهردار_صباشهر
#شهردار_صباشهر
#شهرداری_صباشهر
#روابط_عمومی_شهرداری_صباشهر

فهرست