دومین جلسه کمسیون شورای اسلامی صباشهر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. دومین جلسه کمسیون شورای اسلامی صباشهر
دومین جلسه کمسیون شورای اسلامی صباشهر

دومین جلسه کمسیون شورای اسلامی صباشهر

دومین جلسه کمسیون شورای اسلامی صباشهر

دومین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی صباشهر در سال جدید به ریاست جناب آقای حسنی و سایر اعضای محترم در سالن جلسات شورا برگزار گردید.
در این جلسه مهندس ملکی شهردار صباشهر به عنوان میهمان ویژه حاضر بودند .
در ابتدا ریاست جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین بیان داشتند با توجه به اینکه صباشهر زادگاه بزرگانی از این هنر همچون مرحوم استاد بهرام زند از دوبلور های مطرح کشور و نیز استاد احمد بهرامی (کارگردان) نامی کشور می باشد و با عنایت به مراجعات مکرر و نیز پتانسیل موجود در بین جوانان و نوجوانان علاقمند به حرفه هنرپیشگی دعوت نمودیم از جناب رامتین هاشمی (کارگردان) جناب جلیلیان (دوبلور) و سرکار خانم اسدی زاده (گوینده رادیو) تا با شورای اسلامی و شهروندان گرامی مشارکت نمایند .
در همین راستا پس از بحث و تبادل نظر مصوب گردید .
۱- شناسایی هنرجویان مستعد این حرفه
۲- برگزاری کلاسهای آموزشی بازیگری دوبلاژ ، گویندگی و کارگردانی در فرهنگسراها
۳- تشکیل خانه فرهنگ در فرهنگسراها و استعدادیابی در کلیه رشته های هنری اجتماعی
در ادامه جلسه ریاست کمیسیون فرهنگی شورا اظهار داشتند :
جهان امروز که منشاء انحرافات زیاد شده و هجوم فرهنگی علیه یک مملکت اسلامی به اوج خود رسیده اگر به حفظ ارزش ها و پرورش استعدادهای نوجوانان به عنوان حاملان اصلی فرهنگ نپردازیم این استعداد ها جذب کارهای بیهوده خواهد شد و عامل تباهی جامعه می گردد .
ایشان سنین نوجوانی را بعنوان حساس ترین دوران زندگی برشمرده‌اند و وظیفه مدیریت شهری را در برنامه‌ریزی درست و جامع که زمینه ساز ارتقاء سطح فرهنگی و فکری افراد جامعه است را بسیار خطیر دانستند ‌.

فهرست