تجلیل و قدردانی مدیریت شهری از پرسنل روابط عمومی شهرداری صباشهر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. تجلیل و قدردانی مدیریت شهری از پرسنل روابط عمومی شهرداری صباشهر
تجلیل و قدردانی مدیریت شهری از پرسنل روابط عمومی شهرداری صباشهر

تجلیل و قدردانی مدیریت شهری از پرسنل روابط عمومی شهرداری صباشهر

تجلیل و قدردانی مدیریت شهری از پرسنل روابط عمومی شهرداری صباشهر

👈مهندس علی ملکی شهردار و وحید جعفری رئیس شورای اسلامی صباشهربهمراه تنی چند از اعضای شورای اسلامی این شهر به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور در حوزه روابط عمومی شهرداری صباشهر با پرسنل این واحد دیدار و گفتگو نمودند👉

✍️در ابتدای این دیدار صمیمی قرنی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر ضمن خیر مقدم و تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ شهردار محترم و شورای اسلامی گزارش مسبوطی از حوزه عملکرد واحد خود بیان نمودند.

✍️مهندس علی ملکی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی صباشهر گفت : روابط عمومی ها متخصصان ارتباط و تبادل افکار بین مدیران و جامعه هستند که در قالب تیم های منسجم و همیشه آماده برای مجموعه اهداف سازمانی گام‌های بسیار مستعدی را برمیدارند.
شهردار صباشهر در ادامه افزود: امروز دستگاهی موفق است که بتواند با تکیه بر روابط عمومی آن اقدامات صورت گرفته را به بهترین شکل به سمع و آگاهی مردم برساند تا بسیاری از اقداماتی که خدمتگزاری به مردم درشهر انجام می‌دهند و به نوعی از دید مردم پنهان مانده است به شکل درست و مطلوب باعث امید و آرامش در بین شهروندان گردد که خوشبختانه اقدامات شایسته ای توسط این حوزه در شهر انجام می گیرد.

🔷در ادامه وحید جعفری رئیس شورای اسلامی صباشهر با تبریک روز ارتباطات و‌ روابط عمومی ها به تلاشگران این عرصه ، از مهمترین عوامل ضروری در راستای اجرای عملکرد خوب در روابط عمومی ها را ابزار و نیروی انسانی متخصص عنوان نمود و گفت : با توجه به سرعت رشد علم و تکنولوژی داشتن ابزار و تجهیزات مناسب در روابط عمومی ها جهت انجام وظایف محوله بسیار ضروری است.
وی در ادامه افزود : انشالله در آینده با لوایحی که از سوی شهردار محترم ارسال خواهد شد نسبت به تجهیز و افزایش امکانات این واحد اقدام گردد.

گفتنی است در پایان این دیدار شهردار و رئیس شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر با اهدای لوح از تلاش های صادقانه و خدمات ارزنده پرسنل روابط عمومی شهرداری صباشهر تقدیر و تجلیل نمودند.

فهرست