به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهرهمزمان با ۱۵ اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با شعار ” هر ایرانی ، یک درخت” به منظور فرهنگ سازی و حفظ محیط زیست آیین کاشت نهال با حضور بجانی امام جمعه صباشهر ،مهندس عصمتی سرپرست شهرداری ، صالحی رییس و اعضای شورای شهر ، مسئولین شهرداری و خانواده محترم شهدا و جمعی از شهروندان در پارک ساحلی محله کبودین برگزار شد.
#صباشهر_در_مسیر_پیشرفت
#روابط_عمومی_شورای_اسلامی_و_شهرداری_صباشهر




