پیام مشترک تبریک آقای حسنی رئیس شورای اسلامی صباشهر و مهندس علی ملکی شهردار به مناسبت آغاز هفته وحدت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام مشترک تبریک آقای حسنی رئیس شورای اسلامی صباشهر و مهندس علی ملکی شهردار به مناسبت آغاز هفته وحدت

پیام مشترک تبریک آقای حسنی رئیس شورای اسلامی صباشهر و مهندس علی ملکی شهردار به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم‌(ص)

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

✍️بی‌شک پیامبر اکرم(ص) در سیره و سلوک، اخلاق و معنویت را در جامعه اسلامی اعتلا بخشیدند و وحدت و همدلی را بین مسلمین در پرتو چنگ زدن به حبل‌الله، چراغ راه هدایت قرار دادند.

تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری هفته وحدت، حرکتی عظیم و دشمن شکن در راستای اتحاد و یگانگی امت اسلامی و خنثی کننده نقشه‌های شوم استعمار و استکبار بود که همیشه درصدد تفرقه و نقاق در بین امت اسلامی بوده و هستند.

در این برهه حساس همه وظیفه داریم با تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص) برای تحقق هرچه بیشتر وحدت مسلمین، حفظ کرامت انسانی، تقویت صلح و مودت مسلمانان اقدامات عملی را تبیین کنیم تا توطئه های بدخواهان امت اسلامی خنثی گردد.
امروز با وجود هجمه های سیاسی و اقتصادی که دشمنان بر ضد ایران اسلامی به وجود آورده اند ،تنها راه پیروزی گام برداشتن بر طریق رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب است و این مقاومت جز در سایه اتحاد و همدلی به ثمر نخواهد نشست.
این ایام پر برکت و مبارک را به محضر مولایمان حضرت ولی عصر(عج) و تمامی مسلمانان جهان از جمله مردم شریف صباشهر تبریک عرض می‌نمائیم .

حمید حسنی رئیس شورای اسلامی صباشهر
علی ملکی شهردار صباشهر

فهرست