پروژه پایش تصویری در راستای توسعه رفاه عمومی و امنیت اجتماعی شهروندان صباشهر اجرایی شد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پروژه پایش تصویری در راستای توسعه رفاه عمومی و امنیت اجتماعی شهروندان صباشهر اجرایی شد

🇮🇷#صباشهر
پروژه پایش تصویری در راستای توسعه رفاه عمومی و امنیت اجتماعی شهروندان صباشهر اجرایی شد
♦️رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و عمران شورای اسلامی صباشهر از اجرایی شدن پروژه پایش تصویری در این شهر خبر داد.

♦️پروژه پایش تصویری در راستای توسعه رفاه عمومی و امنیت اجتماعی شهروندان صباشهر اجرایی شد.
✍️ به گزارش شجرنیوز از شهریار
فهیمه صالحی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و عمران شورای اسلامی صباشهر در گفتگو با این پایگاه خبری طرح پایش تصویری و نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهر را حق رفاهی و امنیتی شهروندان دانست.

♦️صالحی با اشاره به اقدامات انجام شده به این منظور افزود: برای اجرای این پروژه در دو فاز، رقمی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه پیش بینی شده بود که از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ اجرایی و در فاز دوم در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر جهت ادامه روند پروژه در نظر گرفته شده است.

♦️رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و عمران شورای اسلامی صباشهر سامانه رصد پایش تصویری را از سه منظر مدیریت مباحث امنیتی، ترافیک و بحران های طبیعی بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: اجرای این طرح می تواند در پیشگیری از مسائل امنیتی بسیار موثر باشد، همچنین در خصوص حل مشکل ترافیکی و بحران های طبیعی نیز زمینه مدیریت بهتری را فراهم خواهد کرد.

♦️شایان ذکر است در موضوع امنیت اقدامات مناسبی در صباشهر درحال اجرا می باشد که پروژه پایش تصویری پس از افتتاح دومین کلانتری این شهر از دیگر برنامه های مجموعه مدیریت شهری به منظور توسعه رفاه عمومی و امنیت اجتماعی شهروندان است.

فهرست