↙️همزمان با هفته نیروی انتظامی، مدیریت شهری صباشهر با فرماندهان انتظامی شهرستان دیدار و گفتوگو کردند و از مجاهدتها و خدمات شبانهروزی پرسنل نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آسایش عمومی تقدیر بعمل آوردند.
♦️به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر، به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، نشستی صمیمانه میان مدیریت شهری صباشهر و فرماندهان انتظامی این شهرستان برگزار شد.
♦️در این دیدار هاکه با هدف تقدیر از مجاهدتها و خدمات ارزنده مجموعه نیروی انتظامی تشکیل شد، مدیریت شهری صباشهر با سردارعزیزی فرماندهی انتظامی غرب استان، سرهنگ فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان، سرهنگ اسفندانی رئیس پلیس راه غرب استان، سرهنگ معصومزاده رئیس پلیس امنیت شهرستان شهریار، سرگرد امیری رئیس کلانتری ۲۲ و سرگرد حضرتی رئیس کلانتری ۲۳ صباشهردیدار وگفتگو صمیمانه داشتند.
♦️همچنین از سوی مدیریت شهری، حجتالاسلام بجانی امام جمعه، حسین واژیر شهردار، وحید جعفری طاوسلو رئیس شورای اسلامی شهر و سایر اعضای شورا، و صادقزاده معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در این دیدار حاضر بودند.
♦️حسین واژیر، شهردار صباشهر، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی انتظامی، از تلاشهای خالصانه و شبانهروزی مأموران انتظامی در برقراری نظم، امنیت و آسایش عمومی شهروندان تقدیر کرد.
♦️وی نیروی انتظامی را یکی از ارکان مهم حفظ اقتدار، ثبات اجتماعی و صیانت از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
♦️این دیدار، نمادی از همکاری و تعامل مستمر بین نهادهای مدیریت شهری و نیروی انتظامی برای خدمترسانی بهتر به شهروندان بود. روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر











