اولین جلسه رسمی شورا؛ سال چهارم دوره ششم شورای شهر با حضور خانم دکتر فهیمه صالحی به عنوان رئیس و مهندس حامد خزایی به عنوان نایب رئیس برگزار گردید .
اولین جلسه رسمی شورا؛ سال چهارم دوره ششم شورای شهر با حضور خانم دکتر فهیمه صالحی به عنوان رئیس و مهندس حامد خزایی به عنوان نایب رئیس برگزار گردید .