شرح وظایف:
- راهبری و نظارت بر اجرای برنامه ها و طرح های تحول اصلاحات اداری، توسعه فن آوری اطلاعات و دولت الکترونیک، نوسازی اداری و مصوبات شورای عالی اداری در دستگاه های اجرایی
- راهبری و نظارت بر اجرای برنامه های توسعه منابع انسانی در دستگاه های اجرایی استان در حوزه های آمار و برنامه ریزی نیروی انسانی و جذب نیروی انسانی، آموزش، توسعه و ارتقاء کیفی کارکنان و ارزیابی عملکرد آنان
- ثبت و نگهداری آمار و اطلاعات پرسنلی، برنامه ریزی کلان، ساماندهی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان
- اجرای برنامه های ارزیابی عملکرد مدیریت در دستگاه های اجرایی استان، تحلیل عملکرد آن ها و ارائه پیشنهادهای اصلاحی در زمینه مدیریت و روش های انجام کار براساس نتایج ارزیابی و انتخاب دستگاه ها ، مدیران و کارکنان برتر
- انجام وظایف دبیرخانه ای ستاد برنامه ریزی تحول اداری
- نظارت بر اجرای تشکیلات مصوب دستگاه های اجرایی استان و بررسی و تأیید تغییرات و اصلاحات تشکیلاتی دستگاه های استانی در چارچوب اختیارات تفویض شده
- انجام امور تفویض شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مرکز در زمینه مدیریت و توسعه منابع انسانی