معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی

آقای محمد قهارپور

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری صباشهر

معرفی معاونت توسعه و مدیریت منابع:

تحول در تأمین مدیریت منابع انسانی، ارتقای سطح دانش و تحصیلات کارکنان فعلی و بکارگیری نیروهای کارآمد و متخصص، توسعه و بهبود امکانات رفاهی کارکنان، کاهش هزینه ها و بهینه سازی استفاده از منابع مالی و بودجه شهرداری و نظارت و حسابرسی مستمر، قانونمندنمودن هرچه بیشتر درآمدهای شهرداری، حرکت در جهت تعریف منابع درآمدی پایدار و جدید، بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی، اصلاح و بهبود روشهای توافقات آزادسازی و مدیریت املاک و مکانیزه نمودن آنها، برنامه ریزی اساسی جهت سیستم حمل و نقل و ترابری اداری با رویکرد کاهش ناوگان اختصاصی، فعال نمودن مقوله سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و برون سپاری امور اجرائی، مشارکت و برنامه ریزی همه جانبه در خصوص مکانیزه نمودن سامانه های مرتبط شهرداری در جهت تحقق شهرداری الکترونیک را انجام داده است.

شرح وظایف:

  • نظارت بر حسن اجرای آیین نامه ها و دستور العمل ها و سیاست های موضوعه و سایر قوانین و مقررات مربوطه به وظایف شهرداری ها، قانون کار، آئین نامه های استخدامی و سایر موارد مرتبط
  • بررسی و مطالعه و اتخاذ تدابیر لازم در بکارگیری نیروهای جدید، انتصابات و جابجایی کارکنان به منظور استفاده موثر تر از نیروهای کارآمد در راستای وظایف و ماموریت های سازمانی و در چارچوب ضوابط و مقررات ذیربط
  • رسیدگی و کنترل فرآیند گردش کار در حوزه های تحت سرپرستی و ارائه روش های بهینه انجام کار در راستای افزایش بهره وری سازمانی و ارتقاء و رضایت ارباب رجوعان
  • نظارت و مراقبت در کلیه امور مالی، معاملات و حسابداری صورت پذیرفته شهرداری از نظر رعایت قوانین و مقررات مالی شهرداری و اطمینان از سلامت فرآیند انجام کار
  • بررسی و شناسایی منابع جدید درآمدی و نظارت مستمر بر پیگیری و حصول منابع درآمدی مصوب در چهارچوب مربوطه
  • نظارت بر حفظ و اداره دارائی های منقول و غیر منقول متعلق به شهرداری و استفاده کارآمد از آنها در راستای تحقق وظایف و ماموریت های سازمانی
  • شرکت در جلسات، کمیسیون ها و مجامع قانونی و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مرتبط با وظایف حوزه اداری مالی شهرداری در چهارچوب مقررات موضوعه
  • نظارت بر فرآیند تصمیم و تصویب بودجه شهرداری بر اساس برنامه ها و فعالیت های مدون و مصوب و رعایت قوانین و مقررات موضوعه
  • ایجاد هماهنگی های لازم بین واحد های تابعه و ارائه خط مشی و اصول کلی برنامه های معاونت به واحد های تحت سرپرستی
  • ایجاد وحدت رویه در حوزه های اداری مالی مناطق تحت نظارت شهرداری و کنترل فرآیند اجرای وظایف واحد از حیث صحت و سلامت و قانونمندی آنها
  • ارزیابی منظم و گزارشگیری ادواری از روند انجام وظایف واحد های تحت نظارت و انعکاس گزارشات به مقامات مافوق
  • انجام سایر وظایفی که در حیطه وظایف محوله و اختیارات تفویض شده ارجاع می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

11 − شش =

فهرست